NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Wspomniane KOKOSANKI

Wiem, że KOKOSANKI były obiecane w TYM poście, ale wyszło jak wyszło upiekłam je dziś.
Do części masy dodałam kakao.
Nie lubię Rafaello, ale te KOKOSANKI lekko ciepłe mmmmmniam. Soczyste, słodkie i pyszne.
Jeszcze raz odsyłam do przepisu TU

ps. Pani Paulina - współautorka KOTLET.TV bardzo sympatyczną osobą jest i odpowiada szybciutko na maile.
pozdrawiam i tych co blisko na kokosanki i "kawkie" zapraszam ;-P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.