NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

piątek, 13 kwietnia 2012

Coś na słodko do kawy

Dziś naleciało mnie na pieczenie. Ale nie chciało mi się piec ciasta tylko pobawić w pieczenie ciasteczek.
No i znalazłam super łatwe przepisy u Pani Pauliny z kotlet.tv.
Przejrzałam tą skarbnicę przepisów i zdecydowałam się na KOKOSANKI (TU przepis) no ale, że zostają mi 2 żółtka z tych kokosanek to postanowiłam też zrobić CIASTKA MAŚLANE (zapraszam TU). 
Jedyna foremka jaką posiadam jest w kształcie zajączka to też jej użyłam. Niestety uszy źle wychodziły więc
z niej zrezygnowałam :) Do części ciasta dodałam kakao i zajączek dlatego jest ciemniejszy :)
Efekty moich wypieków 
A kokosanki zrobię jutro, bo wiórek w domu za mało a nawet brak :(

Serdecznie zapraszam na stronę KOTLET.TV i na kanał KOTLET.TV naYT.
A tu jeszcze bardzo przydatna podstrona na Kotlecie Przelicznik kuchenny

Ps. właśnie pracuje mi zakwas na chleb. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.