NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

piątek, 20 kwietnia 2012

Krzyże

W poprzednim poście (TU) umieściłam zdjęcie KRZYŻA jaki spotkałam w drodze powrotnej z Ostrowca Św. do Kozienic. Kiedyś na lekcji religii Ksiądz/Zakonnica Anna ( nie pamiętam) pokazywał/ła różne rodzaje Krzyży jakie występują u Chrześcijan. No dawno to było i już nie pamiętałam jak nazywa się Krzyż ze zdjęcia
więc zapytałam "wujka GOOGLE"  no i znalazłam piękny wykaz w Wikipedii. TU zapraszam do zapoznania się z treścią na temat rodzajów KRZYŻY a pod spodem zamieszczam tabelkę, którą tam znalazłam.
Źródło: Wikipedia
Źródło: Wikipedia.pl 
Źródło: Wikipedia.pl

Źródło: Wikipedia.pl
pozdrawiam cmoczki:-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.