NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

piątek, 27 kwietnia 2012

Długi weekend ... i co?

Przed nami długi majowy weekend. Dla mnie to nic nowego, bo ja od 13 stycznia mam weekend. Mimo wszystko tak jakoś nastraja ta perspektywa majowania- majówkowania :). Od razu na myśl przychodzi rozpoczęcie sezonu grillowego, tym bardziej, że pogodę "zapodają"  w sam raz na spotkania na świeżym powietrzu.
Ja sezon grillowania rozpoczęłam na działce w zeszły weekend :).

A tymczasem 2 maja jest świętem flagi państwowej:

Flaga Rzeczypospolitej Polskiej (Flaga Polski) – według ustawy z dnia 31 stycznia 1980 r. o godle, barwach i hymnie Rzeczypospolitej Polskiej oraz o pieczęciach państwowych jest nią prostokątny płat tkaniny o barwach Rzeczypospolitej Polskiej i proporcji 8:5, umieszczony na maszcie. Zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy, za flagę Polski uważany jest wariant z godłem Polski, umieszczonym pośrodku białego pasa.

Barwy Rzeczypospolitej Polskiej stanowią składniki flagi państwowej Rzeczypospolitej Polskiej. Ustawa stanowi, że barwami Rzeczypospolitej Polskiej są kolory biały i czerwony, ułożone w dwóch poziomych, równoległych pasach tej samej szerokości, z których górny jest koloru białego, a dolny koloru czerwonego.

Od 2004 roku 2 maja jest w Polsce oficjalnie obchodzony jako Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej.
Źródło: WIKIPEDIA

A Wy wywiesicie flagę???

Ja jeszcze nie posiadam takiej trzepocącej na wietrze więc ustawię sobie wirtualną na pulpicie !!! - niech będzie to forma wyrażenia mojego patriotyzmu.
Źródło: www.google.pl
 A majówka na działeczce z książeczką, która widnieje w spisie po prawej stronie, okularki, kremik z filtrem i słoneczko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.