NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

czwartek, 12 kwietnia 2012

dla komórkowców :)

Dla komórkowców - jak to jest w tytule stworzyłam odnośnik kodowy do mojego rozwijającego się bloooooga. Tak naprawdę nie wiem w jaką stronę ma on pójść. Raczej typowo kosmetyczny to on nie będzie. Lubię kosmetyki, ale nie ponad wszystko. Lubię gadżety ponad wszystko, ale nie zawsze mnie na nie stać. Uwielbiam nowinki techniczne, sprawdzanie jak coś działa, co można za pomocą różnych urządzeń robić i czy coś jest lepsze i czym się różni od czegoś innego:-). Lubię biżuterię, ale chwilowo muszę poprzestać. Lubię czytać książki, chociaż w ciągu ostatnich 2 lat bardzo się w tej dziedzinie zaniedbałam z przyczyn ode mnie nie koniecznie zależnych. ALE !!! właśnie wróciłam do czytania :). Więc będę pisać o wszystkim i o niczym. O tym co mnie zachwyca i nie koniecznie. I czasem o zachowaniach ludzi :)
No to tyle a teraz tak zapowiadany "obrazek" :)
przetestujcie i dajcie znać czy działa.
Ja na swoim Samsungu S8500 odczytuję kody za pomocą aplikacji:
1. Quick QR Reader ( ten tworzy kody)
2. Mobiletag (odczytuje również kody kreskowe)
3. Flashcode

no to tyle
cmoczki :-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.