NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

czwartek, 16 stycznia 2014

Z pamiętnika OGRODNICZKI cz.6

Ja już rozglądam się za nasionkami roślinek, które zasieję z przeznaczeniem na balkon i działkę :)

Z pomidorów poluję na odmianę Koralik :) W zeszłym roku miałam nasionka kupione w Tesco i nie doczytałam, że one są miniaturowe owszem, ale palikowe :) Urosły wysokie i dobre były :) Z powodu prac ociepleniowych bloku, musiałam przyśpieszyć ich dojrzewanie i skrócić wzrost krzaczka. Urwałam czubki i poobrywałam większość liści, żeby słońce miało dostęp i zaczerwieniło pomidorki. Grona mnie zachwyciły, owoce były na nich liczne o gruszkowym kształcie :) Nie wiem jak będzie w tym roku, bo przy tych pracach zrobili nam daszki więc słoneczka ciut mniej będzie :( Z jednej strony dobrze, bo południowe okno i czasem wysiedzieć w pokoju się nie dało a z drugiej szkoda, że założyli je w momencie kiedy złapałam bakcyla hodowlanego. 
Drugim warzywem planowanym na balkon jest papryczka Habanero. Ostra baaaaaardzo:) Może ktoś się podzieli nasionkami? 
Standardowo będę próbować wyhodować bazylię, miętę, pietruszkę naciową i kwiatki :) 
Zostawiłam pietruszkę naciową w ziemi na działce  - pewnie na wiosnę nic z niej nie będzie :(
Nasionka Maciejki już mam :)
A Wy już rozpoczęłyście / liście plany ogrodnicze?
 pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. O jeny! Ja jeszcze nie otuliłam nawet krzaczków na zimę, a Ty już o wiośnie... Jak dobrze, zajrzeć do kogoś, kto się pasjonuje ogrodnictwem! Trzeba kupić tą fizelinę i o wiośnie także pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TeSiu dziś poczyniłam pierwsze nasionkowe zakupy :)

      Usuń

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.