NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

niedziela, 12 stycznia 2014

Lakierowe story - part. 4

Wydało się - mam krótkie palce :)
Kupiłam lakier Golden Rose. Ładny wrzosowy kolor i chciałam go pięknie zaprezentować, tak jak dziewczyny od blogów kosmetycznych, ale cóż, jak wspomniałam wyżej - mam za krótkie palce :(
i zdjęcia nie wyszły takie jak chciałam.
Chociaż, jak tak patrzę to może bardziej powinnam napisać, że mam za krótkie paznokcie :)
Wracajac do lakieru. Na paznokciach są dwie warstwy i utwardzacz KillyS.
Bez wykończenia lakier jest krótkotrwały". Szybko pojawiają sie odpryski, no i jak to przy kolorowych lakierach ścieraja się na brzegach paznokci. U mnie z w/w utwardzaczem są już 3 dzień i nie oszczędzam ich. Myję naczynia ręcznie bez rękawiczek, kąpię się i myję włosy więc narażony na niekorzystne warunki jest a mimo to się trzyma. Lakier kosztował 9,90 na stoisku GR w Centrum Handlowym.
A pisałam już, że bardzo mi się kolor POODOOBAA? 
Do następnego poklikania, papatki :) 
Jak już robię lakierowe story, to dorzucam zrobione kiedyś zdjęcia moich paznokciowych malowideł i w ten sposób będę na bieżąco (prawie).
 
 
 
Koniec na dziś, ale nie koniec lakierów :)

4 komentarze:

  1. Oj, masz tych lakierów sporo! Wrzosowy przepiękny. A te palce - gdybyś o nich nie napisała, to bym nie wiedziała... Ładne, a narzekasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie wróciłąm z Biedr i przyniosłam dwa i tak siedzę i zastanawiam się po co jak ja w domu siedzę :(. No jeszcze jeden "ujdzie", bo kolor ciut ciemniejszy od wrzosowego ale drugi? Drugi ma kolor zielono ciemno szmaragdowy :) do czego on pasował będzie? chyba do sprzątania ;D
      Miło znów Cię czytać :)

      Usuń
    2. Ja kiedyś kupiłam lakiery w kolorze błota, mułu i rzęsy wodnej. Seria chyba nazywała się "Shrek". Stoją na pamiątkę mojej głupoty :-D
      U mnie lakiery słabo się trzymają :-( Ale znalazłam miejsce, gdzie dosyć tanio kupuję modne od pewnego czasu ESSIE (hurtownia kosmetyczna). Nawet się sprawdzają. Jeśli będziesz kiedyś zainteresowana, mogę poszukać także dla Ciebie (w porównaniu z SUPER-PHARM oszczędza się ok. 11 zł).

      Dzięki i wzajemnie :-)

      Usuń
    3. dzięki, będę pamiętała :)

      Usuń

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.