NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

wtorek, 21 stycznia 2014

Moje małe DIY 8 ;)

Tak mnie wzięło na dziergolenie, że postanowiłam udziergać bratanicy komin :). Włóczkę dostałam od szefowej kuchni ze stażu. Zalegała w szafce, więc nie odmówiłam :).








I znów dziwnym trafem pojawił się wpis, tym razem u Intensywnie Kreatywnej ze wspaniałym opisem wzoru do dziergolenia :) IK tłumaczy łopatologicznie jak tymi drutami machać i od razu chce się robić razem z Nią.
Więc popatrzyłam, posłuchałam, znów popatrzyłam i nabrałam oczka. Dziergałam, dziergałam i udziergałam :).

 
W ten oto sposób powstał komin dla Natalki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.