NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Kuchennie, czyli chochlą po łapkach cz. 22

CIASTKA SIEKANE
Na przepis ten trafiłam przypadkiem, jak to zawsze na dobre trafia się przypadkiem :) Na donrych ludzi też trafia się przypadkiem :)
Zauważyłam, że jak mam "NERW" to najlepiej jak zajmę sie czymś precyzyjnym, drobnym. No i tak szukałam przepisu na dobre ciasteczka do kawki, bo sklepowe dobre, ale takie pieczone w domu to jeszcze lepsze są :)
Jedną ze skarbnic ciasteczkowych przepisów jest blog makagigi i 55 pierników. Znajdziemy tam nie tylko przepisy na ciasteczka ale i na inne dobroci. Oprócz przepisów są ciekawe wstępy - zdecydowanie dodałam ww. bloga do obserwowanych bo ciastka różniste tam są i może coś jeszcze z przepisów Makagigi upichcę :)
Ja zrobiłam ciut za grube, nie takie jak podaje przepis i to nie był dobry pomysł. Nie to, żeby ciastka się nie nadawały, nie, nie :) Zjedzone zostały, nie to czy tamto :) Następną porcję w czwartek piec mam zamiar, gdyż, ponieważ, że, dlatego iż :-D pyszne są, o czym już wyżej pisałam :)
Po przepis odsyłam do Makagigi TU :)
Smacznego !!!
ps. A Wy jakie macie swoje ulubione ciasteczka ?

poświąteczna aktualizacja zdjęciowa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.