NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

wtorek, 26 listopada 2013

Jak to miło.

Już zapomniałam jak to miło, gdy listonosz puka do drzwi :)

  będzie pięknie pachnieć na balkonie latem :)
będą ustka aksamitnie miękkie :)
 będzie wykorzystane :)
Dziękuję Sampler.pro tym bardziej, że się zupełnie nie spodziewałam - niespodzianka na max :)
Poniżej to już zakupy na Allegro.
  1. Tabliczki znamionowe czy jak to zwał :) Po co? A no po to, że wiosną wysiałam nasionka i pogubiłam się co gdzie posiałam :)
Kupione u Swip_2009
Zaszalałam, bo tabliczki kosztowały zaledwie 4,95zł a koszt przesyłki wyniósł 6,50zł. Polecam sprzedającego bo i dobrze zapakowane i szybka wysyłka.

       2. Farbka akrylowa w kolorze blue za 9,50 zł i farbka fluorescencyjna do malowania na szkle za
12,90 zł - tu koszt przesyłki 3,50 zł  :)
Szybka informacja o nadaniu przesyłki i szybkie dostarczenie, że o zapakowaniu i zabezpieczeniu przed uszkodzeniem nie wspomnę, bo było super.
Zakupione u modelas 123
Będę "malać" na szkle. Czyt. będę "malać" po słoikach :)

ps. no gdzie ten śnieg ??

2 komentarze:

  1. Moja maciejka w tym roku nie urosła. Czemu to nie wiem.
    Tęsknisz za śniegiem? E tam.. namaluj sobie może :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kama chciałabym żeby napadał tylko na trawniki na ulice i chodniki to nie :) Więc chyba masz rację, tak to tylko namalować mogę :)

      Usuń

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.