NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

sobota, 28 grudnia 2013

Kuchennie, czyli chochlą po łapkach cz. 23 - sałatka z makaronem kokardki

ŚWIĄTECZNIE
Muchy na stole czyli sałatka od Uli :)
Przepis łatwy i pewnie niejedna z Was już taką sałatkę robiła. Ja ją jadłam po raz pierwszy jakiś tydzień, dwa przed świętami w piątek u kuzynki Uli. Tak mi zasmakowała, że zagościła w święta na stole.

Składniki:
  • kolorowy makaron muchy/kokardki (mogą też być kolorowe rurki, jak będą za długie to można je poprzecinać na pół)
  • opakowanie sera Feta
  • świeży ogórek
  • pomidor ( ja wzięłam dwa różnej wielkości, bo takie miałam)
  • uprażone na suchej patelni pestki słonecznika
  • sos majonezowo - jogurtowo - czosnkowy własnej roboty w ilości odpowiedniej czyli ile kto lubi :)
Wykonanie:
Makaron gotujemy i studzimy (ja do tej ilości pozostałych składników ugotowałam połowę makaronu).
Ser, pomidory i ogórka kroimi w kostkę - nie za małą nie za dużą ( wkurzam się jak widzę taki wpis u innych w przepisach :) ).
Wszystko razem (makaron + ser + ogórek + pomidor + słonecznik + sos), mieszamy na chwilę przed podaniem i posypujemy odrobiną słonecznika i wcinamy :)
SMACZNEGO :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.