NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

poniedziałek, 16 grudnia 2013

16 grudnia 2013r.

Dzień od innych różni się tym, że większa nerwówka z powodu zbliżających się świąt się potęguje. Boję się kumulacji :(. Zdecydowanie - jeśli kumulacja to tylko w kolekturze :|
Więc żeby tu nie smęcić to znów polecimy zdjęciowo :)
 Teatr w Radomiu odwiedziłam. "Skrzypka na dachu" po raz drugi obejrzałam. Pierwszy raz spektakl obejrzałam w Teatrze Żydowskim w Warszawie. Kocham teatr, tą atmosferę, te dzwonki przywołujące i grę na zywo :)
 Pasztet, że strach się nie bać :-D
 
Ciacha guziczki - maślane
Choinki i inne półfrancuskie najlepsze :)
 po informację o tych ciachach zapraszam TU
 Prezent dla ...
 Prezent od ... DOBREGO CZŁOWIEKA.
Dziękuję Aniu :-*. Nie udało nam się spotkać teraz w Woźniakowie - mam nadzieję, że w marcu się uda :)
Prezent od Marii współautorki Almanachu - DZIĘKUJĘ :-*

Pozdrawiam "czytaczy" do następnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.