NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

piątek, 27 grudnia 2013

Przyznaję się :( to przeze mnie ...

Tak jak w tytule:
PRZYZNAJĘ SIĘ, TO PRZEZE MNIE NIE MA ZIMY !!!
Zapytacie mnie czy nie zapytacie dlaczego to i tak Wam odpowiem a raczej pokażę :). Należę do zmarźluchów. Z racji słabego krążenia i jak niektórzy twierdzą z racji mojego "forever" przyjaciela Haschimoto. Przeważnie mam zimne ręce i stopy.
W tym roku przygotowałam się na zimę solidnie a tu ZONK ! Zimy nie widać.
Właściwie to częścią rzeczy, które pokażę poniżej obdarował mnie DOBRY CZŁOWIEK, który będąc w górach pomyślał o zmarźluxhu i poczynił ciepłe zakupy :)
No to taki oto zestaw mam:
Zdjęcie 1: duży i ciepły koc w pieski ;)
Zdjęcie 2: termofor duży brązowe futerko i termoforek mały rozgrzewający dłonie z motywem renifera :)
Zdjęcie 3: zestaw rozgrzewający stopy

  • 2 pary ciepłych zakopiańskich skarpet
  • 1 para skarpet frotowych do spania
  • bambosze zakopiańskie niewiarygodnie ciepłe
Stąd moje śmiałe myślenie, że przyczyniłam się do braku zimy :D

Pozdrawiam ciepło, bo jakżesz inaczej bym mogła :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.