NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

piątek, 15 czerwca 2012

W Puszczy Kozienickiej


A w Puszczy Kozienickiej m. in. można znaleźć takie miejsca

Często jeżdżę na trasie Kozienice - Czarnolas i bardzo często mnie "mierziło" żeby zajechać nad źródło. Byłam tam raz, idąc w szkole średniej na rajd z Pionek do Źródła z panem od w-f'u "BOULIM"  :) Pozdrawiam serdecznie z tego miejsca :) I jak sobie tak przejeżdżam to leci oko w tamtą stronę. Więc dziś wracając zajechałam na parking.


Zjazd do Źródełka Krępiec jest w Puszczy Kozienickiej niedaleko Garbatki Letnisko.
W głąb widać olbrzymią procę - nie było opisu, dlaczego proca tu jest. Widać, że to wszystko jeszcze się tworzy.



Po lewo od procy szykowana jest "brama wejściowa" na drogę prowadzącą do źródła. Na jednej "kolumnie" wyrzeźbiony król na drugiej królowa, ale była zasłonięta kołkami podpierającymi i nie zrobiłam jej fotki, wszak kobiety lubią być ładnie ujmowane na zdjęciach a tu się nie dało takiego zrobić :)





Dalej nie poszłam, bo byłam sama i się bałam :) ALE JAK SKOŃCZĄ  to na pewno tam się z "KIMŚ" wybiorę i dokończę to foto-wycieczkę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.