NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

sobota, 23 czerwca 2012

Kuchennie, czyli chochlą po łapkach cz. 3

Dziś przepis na ciasto z tej strony Kruche ciasto z truskawkami

  • KRUCHE CIASTO
  • 1) 1 i 1/3 szklanki mąki pszennej
  • 2) 1/4 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 3) 15 dag masła lub margaryny
  • 4) szczypta soli
  • 5) 1/2 szklanki cukru pudru
  • 6) 1 żółtko




Z produktów 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 zagnieść ciasto. Ciasto owinąć w folię i schłodzić w lodówce lub zamrażarce przez 30 min. Tortownicę o średnicy 24 cm wyłożyć papierem do pieczenia i wylepić spód tortownicy oraz brzegi Spód ciasta nakłuć widelcem. Ciasto pieczemy w nagrzanym do 200 st. C piekarniku przez 25 minut.







80 dag truskawek - ja nie ważyłam owoców

2 galaretki truskawkowe



Galaretki rozpuścić w trochę mniejszej ilości wrzącej wody niż podano w przepisie na opakowaniu. Ostudzić i poczekać do stężenia. W tym czasie opłukać truskawki, osączyć i usunąć szypułki. Pokroić na połówki. Rozłożyć na ostudzonym cieście. Truskawki zalać tężejącą galaretką. Schłodzić w lodówce.




SMACZNEGO :-P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.