NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

poniedziałek, 18 czerwca 2012

Kuchennie, czyli chochlą po łapkach cz. 2

A oto dzisiejszy podwieczorek :) 
i lecimy znów "pismem obrazkowym" :)
 

3 komentarze:

  1. Chyba zaraz zrobie sobie coś takiego w domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. No dokładnie ja też. Po takich smacznych widokach to aż ślinka leci:))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dziś też zrobię, póki są "świeże" truskawki, bo u mnie się już kończą na działce :( a na następne trzeba czekać rok, bo te mrożone to nie za bardzo :) Chociaż w zimie każde są dobre, co wspomnienie lata przywołują :-D

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.