NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

środa, 9 marca 2016

Kuchennie, czyli chochlą po łapkach cz. 34 - bułeczki z puree dyniowym

Przespis na bułki wzięłam stąd mienta blog Darii Kowalczyk
  • 7 g  drożdży w proszku
  • 1/2 szklanki ciepłej wody
  • 2 łyżki miodu 
  • 360 g puree z dyni
  • 4 łyżki oliwy z oliwek
  • 4 szklanki mąki pszennej
  • 1 szklanka mąki pełnoziarnistej
  • łyżka soli
  • łuskane, uprażone pestki dyni + słonecznika
  • trochę siekanego szczypiorku
Drożdże wymieszałam z ciepłą wodą i odstawiłam na około 10 minut. Po tym czasie dodałam miód. Dodałam puree z dyni, 2 łyżki oliwy, mąkę, sól. Wyrobiłam gładkie ciasto, dodałam pozostałe 2 łyżki oliwy i ziarna dyni i słonecznika i szczypiorek - ponownie wyrobiłam. Moje puree było chyba za rzadkie więc podsypałam trochę mąką i odstawiłam ciasto do wyrośnięcia.
Po podwojeniu objętości urywałam ciasto i formowałam bułki zawijając brzegi pod spód. Wierzch smarowałam oliwą i obsypałam ziarnami.
Bułki piekłam w 180 st. C przez ok. 15 minut. W moim piekarniku to trwało ok. 20 minut bo stary on jest :)
Poprawki na przyszłość:
  • mniej miodu
  • mniej soli
  • więcej szczypiorku
  • więcej nasion w środku mniej na zewnątrz :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.