NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

niedziela, 6 marca 2016

Kuchennie, czyli chochlą po łapkach cz. 33 - bułki "dupki"

Była sobie mąka .... :)
Nie, nie tak to się zaczęło :)
Był wypadek jest L4 i całkiem sporo czasu. Internet przeogromie w przepisy wyposażony a i Ewa B. swoje 5 groszy przysłowiowe dorzuciła. Dorzuciła, bo skubanica tyle rzeczy piecze i gotuje, że mi się też zachciało coś upichcić. Skacząc ze strony na stronę jak zawsze trafiłam na przepis na stronie SMAKOWITY CHLEB, gdzie  jest całe mnóstwo przepisów na chleb. Ja użyłam mąki pełnoziarnistej i wyszły mi ciemniejsze. Lubię tą mąkę.
Po przepis odsyłam na wymienioną i podlinkowaną wyżej stronę. W tym przepisie ja dodałam ok. pół łyżeczki cukru.

 W zanadrzu czeka na użycie druga mąka :) dla tej znalazłam przepis na orkiszowy chleb co rośnie nocą :)
 Dużo przepisów na bułki jest na stronie SMAKOWITY CHLEB i wielu innych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.