NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

niedziela, 6 marca 2016

Kuchennie, czyli chochlą po łapkach cz. 31 - nadziewane muszle

Pierwszy raz nadziewałam muszle na zabawę Andrzejkową w zeszłym roku. Ot tak spontanicznie wpadłam na pomysł, ze będzie to coś na tzw. dwa gryzy :) A, że makaron swoje u mnie odstał więc ugotowałam i zużyłam to co miałam. Nadzienie się skończyło o makaronu zostało więc zamroziłam i dziś odmroziłam i na szybko przekąskę powtórzyłam.
Makaron nadziałam pastą jajeczną w składzie:

  • jajka
  • ser żólty
  • rzodkiewka
  • ogórek
  • szczypiorek
  • majonez
  • pieprz
  • sól
  • ciut papryki słodkiej
  • papryka do przybrania

i ot cała filozofia :) a smak jest :)
 Przymierzam się do faszerowania szpinakiem z serem,czosnkiem i zapiec w piekarniku. Tylko, że ja do szpinaku to tak ostrożnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.