NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

czwartek, 13 lutego 2014

Kuchennie, czyli chochlą po łapkach cz. 27 - Walentynkowe wypieki i coś jeszcze :)


Jutro Walentynki to będą moje ulubione ciasteczka siekane :) Przepis na nie u mnie TU a do autora przepisu odsyłam TU do Makagigi.

Jakoś mi się tak uzbierało tych wycinaków do ciastek, ale nadal mam kilka upatrzonych i pewnie kiedyś kupię. Nadal ulubionym przepisem na ciasteczka jest TEN na ciasteczka siekane :) i moje wycinaki świetnie do nich pasują :)
Jednak przepis poniżej ząłaczam:

60 dag maki
30 dag margaryny (używam masła)
3 żółtka
4-5 łyżek śmietany
Dość zimna margarynę przesiekać z maka, następnie dodać żółtka i śmietanę, zagnieść i wyrobić. Ciasto wałkować bardzo cienko, wykrawać ciasteczka i układać ciasno na blasze (kurczą się podczas pieczenia), piec na złoto. Po upieczeniu maczać w białku i cukrze - ja robię to przed pieczeniem.

















Przy okazji robienia dżemu pomarańczowego wykorzystałam skórki i wódkę, która mi zalegała od jakiegoś czasu. Przepisy znalazłam na stronie Moje wypieki o TUna blogu dietetyków TU.
Zobaczymy co z tej mojej mieszanki wyjdzie, narazie się "przegryza :)


Udanych Walentynek
Cmoczki :)

Ps. pod spodem jeszcze dwa przepisy, które mam zamiar spróbować zrobić jeśli o niech nie zapomnę :)

http://www.mojewypieki.com/przepis/churros
http://www.mojewypieki.com/przepis/sos-karmelowy

2 komentarze:

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.