NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

niedziela, 24 listopada 2013

A co u mnie?

No to tak w fotograficznym skrócie, bo cóż tu opisywać i wracać jak rewelacji nie było :)
 zjedzone dawno temu  :)
 
 zasadzone, wyrośnięte i zerwane
Astry też przekwitły
  i temperatury wysokie przetrwałam :)
i przyprawy otrzymałam
i w polskim morzu nogi umoczyłam
 
 i takim "dziabągiem" się zajmowałam przez 2h :)
i trafiłam na fajnych ludzi po przejściach i czerpię z nich duuuużoo
i piękne schody w warszawskiej kamienicy widziałam :)
i w Janowcu byłam
i wczoraj upiekłam kulki od oponek :)  



i poszłam na Andrzejki :)

no i jesteśmy prawie na bieżąco :)

2 komentarze:

  1. Byłam w Janowcu. Piękna okolica! Bardzo ładnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) dziewcze zwane Dyzią spłoniło się czytając komplement :)
      Tak, Janowiec, Kazimierz to ładne okolice. Ja w Janowcu bywam co najmniej raz do roku na 1 listopada a na zamku byłam tylko raz :).

      Usuń

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.