NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

środa, 5 września 2012

Zakupy w Stolycy :)

Korzystając z okazji pobytu we Stolycy odwiedziłam SP i Rossa, a jakże wydając tam moje złotóweczki :)
Zakupiłam:
SUPER-PHARM
1. Maska do włosów blond BIOVAX + Biovax A+E Serum wzmacniające
poj.: 250 ml
termin zużycia: 04.2014
cena: 10,99 zł
2. DERMEDIC Hydrain 3 hialuro - Płyn micelarny
poj.: 200 ml
termin zużycia: 02.2015
cena: 15,99 zł (poprzednia cena 24,49 zł)
Ależ on śmierdzi przy pierwszym "wąchnięciu"
3. Krem głęboko nawilżający z SPF 6 na dzień DERMIKA AQUAOPTIMA 
poj.: 30 ml
termin zużycia: 6 m-cy od otwarcia, ale nie później niż 01.2015
cena: 9,99 zł (ponieważ zrobiłam zakupy za ponad 30,00 zł)
4. Baza wygładzająca i udoskonalająca powierzchnię skóry LOREAL Paris :)
poj.: 15 ml
termin zużycia: 24 m-ce od otwarcia
cena: 34,29 zł (cena dla posiadaczy karty)
W poczciwym Rossmanie też dokonałam zakupu :
5. Pękający lakier do paznokci
kolor: złoty
poj.: 7 ml
termin zużycia: 09.2013
cena: 5,29 zł
i to tyle o % zakupach przy wpisie porównawczym piw smakowych, który niebawem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.