NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

czwartek, 27 września 2012

Jesieni czas ...

Pałac w Łazienkach Królewskich
Taką jesień uwielbiam. Nasyconą słońcem, zapachem suchych liści. Głośne "rozmowy" dzieci z podstawówki za oknem, bo są właśnie na lekcji w-f. Taką z temperaturą 18 - 24 st.C nie niższą i nie wyższą. 
Taki jesienny dzień dodaje mi więcej energii niż letni ciepły poranek, taki raczej mnie rozleniwia :) - co też ma swoje uroki ;). 
Naładowana energią wraz z moim zapałem biorę się z przegląd i segregację rzeczy w szafie - czas na sezonową zmianę ;), ale najpierw pozwólcie, że ...
... napiję się 
co prawda wolałabym w miejscu ze zdjęcia na górze, ale jak się nie ma co się lubi to się lubi własny balkon ;) Widoki zdecydowanie inne, ale w pełnym słońcu :)

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.