NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

czwartek, 3 maja 2012

O tęsknocie słów kilka ...

to widok na nasz taras
Jak zilustrować tęsknotę nie za kimś lecz za czymś, za miejscem, za czasem spędzonym w tym miejscu ???
Od kilku dni każdego poranka wpada przez okno powietrze o takim zapachu, wilgotności jak to, które pamiętam z zeszło rocznego pobytu w Grecji na wyspie Rodos na plaży w niewielkiej miejscowości Kiotari. Ten zapach kojarzy mi się z tamtymi porankami na plaży kiedy jeszcze niewiele osób było. Byłam tam z przyjaciółką Anną W. Co rano po śniadaniu (chociaż rano nie oznaczało tam godziny 7 rano :) bardziej była to 9 ) maszerowałyśmy z naszego bungalowu przez uliczkę na plażę.
Do morza miałyśmy tzw. rzut beretem (w rocznice tamtego wyjazdu planuje wrzucić przygotowane jakiś czas temu posty z fotkami)
Widok z tarasu

Widok z leżaka po prawej
Widok na wprost
Widok po lewej stronie
Znów po prawo
i znów po lewo ;)
Wypoczęłam tam niesamowicie, ponieważ był to środek maja więc dzieci niewiele i turystów również w sam raz :). Plaża była hotelowa więc spokój był.

No ale wróćmy do tęsknoty. Ta moja objawiła się tak jak zakochanie/podniecenie - tak mnie ściska w tzw. dołku, że "łoooj".
Zdecydowana różnica między ściskaniem z zakochania a silną tęsknotą jest taka, że ściśniecie w dołku z powodu zakochania dodatkowo powoduje, że nasza buzia się śmieje jesteśmy radośni a moje ściśnięcie w dołku z powodu tęsknoty powoduje płacz :(

Gdyby tak nacieszenie można było włożyć do słoiczka i w chwili tęsknoty sięgnąć  i zjeść z niego chociaż łyżeczkę.... ehhhh człowiek byłby o jedną łyżeczkę szczęśliwszy :)

Wy też miewacie tak silne tęsknoty ??
Za czym najbardziej tęsknicie ??
Was też ściska ??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.