NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

środa, 9 maja 2012

Lakierowe story part 2 - poszukuję

Witajcie. W zeszłym roku będąc w Grecji kupiłam całkiem ładny kolor lakieru do paznokci. Ot w sklepie ze wszystkim  - w tym z zegarkami, zobaczyłam malinowy kolor lakieru za 3 euro. No i zakochałam się w nim (o ile można w lakierze się zakochać). Lakier po roku nie trzymania go w specjalnych warunkach rozprowadza się idealnie. Stał na szafce w dość niedalekiej odległości od źródła ciepła. Jedna warstwa spokojnie może wystarczyć. Ja z przyzwyczajenia i nieumiejętności jednokrotnego nakładania lakierów nałożyłam dwie warstwy. Błyszczy się ślicznie po wyschnięciu. 
No ale do konkretów.
PROSZĘ
JEŚLI KTÓRAŚ Z WAS 
WIDZIAŁA W SPRZEDAŻY TĄ MARKĘ LAKIERÓW 
DAJCIE MI ZNAĆ.
Czy bloguje jakaś Polka, która przebywa w Grecji lub Turcji (bo to chyba turecka firma) - podeślijcie do niej linka jeśli taką znacie/czytacie. A może w Polsce gdzieś na półce widziałyście te lakiery??

A tu fotki tego cudeńka. Wszystkie fotki robione telefonem, w pomieszczeniu w naturalnym świetle w słoneczny dzień.
 
 
 
 
Kurczę widzę, że zdjęcia nie oddają koloru, no ale nie mam możliwości pokazania inaczej.
Żadnej nazwy, numeru na butelce nie ma :( 
wg mnie jest to kolor malinowa czerwień albo maliny ze śmietaną ;)
POMÓŻCIE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.