NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

niedziela, 21 października 2012

W STARYM KINIE

Przypadkiem trafiłam skacząc po kanałach na film "Czy Lucyna to dziewczyna ?" w Kino Polska.
Kocham te stare komedie. 






Dawno temu jak mieliśmy taki telewizor, w którym oprócz Teatru Młodego Widza
lubiłam oglądać filmy emitowane W Starym Kinie.
Jakież to było aktorstwo, jaki kunszt przy mniej zaawansowanej technice filmowania. Ten efekt migającego ekranu, ehhh klimat. A AMANCI z tamtych lat :) Eugeniusz Bodo, Adolf Dymsza, Aleksander Żabczyński ... Kobiet - Jadwiga SmosarskaHanka Ordonówna, Tola Mankiewiczówna, z których emanował seksapil a nie seks, wytworne i wzbudzające sympatię  ... Zła bym była, oj bardzo zła, gdyby komuś przyszło do głowy "unowocześnić" te filmy poprzez ich koloryzację, tak jak to zrobiono z I częścią "Samych swoich" czy "Jak rozpętałem II wojnę światową". Odebrano tym filmom duszę. To tak wg mnie.
Więc obejrzałam, po raz kolejny już Lucynę i poszłam do kuchni obiad szykować. Po jakimś czasie słyszę w telewizji, bo idąc do kuchni nie wyłączyłam telewizora (bura za nie oszczędzanie mi się należy), znaną muzykę filmową ...
Uwielbiam ten fragment filmu "Noce i dnie", nie ja jedyna zresztą. Pan Tolibowskim zbierającym Nenufary i do tego ten walc :) No dobrze a teraz w rytm walca Metrum na 3/4
Obrazek i więcej info na: http://pl.wikipedia.org/wiki/Walc_(muzyka)
tuptam kończyć obiad ;)
Tanecznie żegnam Was :)

1 komentarz:

  1. Ja też jestem polsko-kino-maniakiem (czy jak to powinnam napisać?) Rzuciłam telewizję, ale nie mogę porzucić błogosławionego Youtuba z jego nieskończonymi zasobami filmów polskich!

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.