NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

wtorek, 2 października 2012

Listonosz, Biedronka i Natura

Dziś listonosz wrzucił do skrzynki kopertę a w niej ...
... spinacze do prania, suszenia i przechowywania skarpet, podkolanówek, pończoch w parach :) Jest to nic innego jak szeroka gumka"recepturka" o małej średnicy. Jutro robię pranie i jestem pewna, że się przydadzą. Proste rozwiązanie a jakże ułatwiające życie praczki ;-D
Ilość w opakowaniu: 5 sztuk (w moim) na opakowaniu informacja, że w pełnym opakowaniu znajduje ich się 20 +1 szt.
Cena: 4,98 zł/ 20 szt ( cennik ze strony PRODUCENTA )
Dostałam je "lajkując" na fb o TU lub TUUUU
To tyle od Listonosza, teraz czas na zakupy w stacjonarnych sklepach.
Na pierwszy ogień "speedy'owe" zakupy w Naturze.
Chusteczki - mają świeży zapach myślę, że będą to moje ulubione chusteczki odświeżające. 
Ogólnie produkty tej firmy mi pasują. Używam ich chusteczek do higieny intymnej,
szamponu koloryzującego do włosów/ farby do włosów, maseczki nawilżające oraz kuracji z olejkiem arganowym dla każdego rodzaju włosów szczególnie suchych i zniszczonych.
Dalej zakupy z BIEDRONKI.
Maseczka odżywczo oczyszczająca,
Kamienna podstawka pod świecę za 4,99zł i naklejki za 1,29zł
 i to tyle z dzisiejszych "speedy'owych" zakupów :)

2 komentarze:

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.