NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

niedziela, 4 marca 2012

Wizyta w Warszawie

Piękna pogoda mi dopisała w czasie tej wizyty w Stolicy. W sobotę sobie popracowałam, ale za to niedzielę miałam tylko dla siebie :).O targu staroci powiedziała mi KATARINA u której byłam (co tam sie działo ;-D). Kolo 12.30 pojechałam na warszawskie KOŁO. Popularny czy słynny TARG STAROCI ?? Zakochałam się w tym miejscu. Tyle tam cudowności. Bardzo dużo militariów, ale nie brakowało też biżuterii. Takie cacunia tam widziałam, że łoooooj :).
Na dzień dobry kupiłam sobie kolczyki - wcale nie stare -wręcz bardzo współczesne, ale jakże cudne.

W "realu" nie są tak kawowe - jak złapię dobre światło to powtórzę zdjęcie, bo to było robione nocą przy sztucznym oświetleniu. Przełaziłam na tym targu do15.30 i żałowałam, że tak późno tam pojechałam.
Później odwiedziłam sklep IKEA i wydałam troszkę kaski na szklane cudeńka i na świeczuszki.
Była tak piękna pogoda jak wracałam do domu, że nawet budynki jakieś takie ładne się wydawały :) Ech, wiosna.





no to cmoczki do następnego poklikania :-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.