NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

środa, 21 marca 2012

Zakupy

Oto dzisiejsze, szybkie zakupy - nie pokazuję tu wszystkich, bo któż by chciał oglądać zdjęcie np. warzyw pod nazwą "mieszanka chińska". Jednakże nie mogłam się oprzeć i o ile książkę nie koniecznie musiałam pokazać o tyle sówkę broszkę koniecznie. Zakupiłam ja w sklepie TEXTILIA (czy jakoś tak nazwę poprawię - rachunek z nazwą zginął) za zawrotną kwotę 3,99 zł.


 A to drugi zakup - wspomniana powyżej książka za 6,99 zł w sklepie Carrefour Market.
Na "tyłach" książki napisano:

"Ponad 1000 dokładnie sprawdzonych przepisów na potrawy, 
które z łatwością można przygotować z dostępnych na rynku produktów.
A wszystko opisane krok po kroku,
aby gotowanie mogło być relaksem i przyjemnością."

To tyle od Autorki lub Wydawcy. Nie omieszkam Was powiadomić co upitrasiłam, czy znalazłam produkty i czy smakowało :)

cmoczki, dobrej nocki zabieram się do przeglądu książeczki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.