NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

piątek, 24 sierpnia 2012

6 szt. kosmetyków PAESE za 22,00zł


Wczoraj u VEXGIRL na blogu znalazłam informację, że firma PAESE w ramach promocji kosmetyków wysyła 6 pełnowymiarowych produktów. Koszt jest jedynie kosztem wysyłki tj. 22 zł. Vex już swoją otrzymała i jest zadowolona.
Złożyłam dziś zamówienie - ciekawe co dostanę.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dostałam jutro w świetle dziennym zrobię fotki i wstawię pościk :)

      Usuń
  2. słyszałam o tym, ciekawe jakie kosmetyki dostaniesz :D
    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Galxy :)zapraszam na jutrzejszy ... ups już po północy - dzisiejszy pościk o otrzymanych kosmetykach:)

      Usuń

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.