NAJLEPSI Obserwatorzy :)

Witaj,
Załóż konto Inteligo z mojego polecenia,
a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej
w wysokości 100 zł.

Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu
"Kod promocyjny" podać mój numer telefonu: 608806730

Otwórz konto Inteligo

Sprawdź szczegóły na maminteligo.pl

Regulamin Programu Mam Inteligo

Pozdrawiam
dyziocha

.

.

czwartek, 10 grudnia 2015

Moje małe DIY 11


Wzięło mnie na robótki :)

1. Świeczka zdobiona "na łyżeczkę".

2. Magnesy - został jeden wąsacz reszta poszła jako dodatek do nagród w konkursach w czasie zabawy andrzejkowej :)
3. cottonka zwana "mocherką" na tą chwilę jedna ale w planach jest więcej :0
4. Wieszaki do przedpokoju.
5. Skrzynia na przetwory "pod ręką" pod stół kuchenny.
6. "Półka" na przydasie a przy okazji wykorzystanie rury CO :) 
7. no i początek świątecznego strojenia :) choinka "ptaszyńska" :)
i przy okazji widać przeciwległą ściankę skrzynki :)

To na tą chwilę prawie wszystko a jeszcze szyszkowe aniołki, ale one nie dokończone :)

3 komentarze:

  1. Widzę, że wąsy rządzą :-). Choinki piórkowej jeszcze nie widziałam (świetna). Dyziu, kogoś oskubałaś? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. TeSiu jakiś taki prosty ten wąsaty wzór był :) a oskubałabym kilku polityków, ale szkoda rąk i czasu, bo i tak to ich nie zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaje, że w sprawie kandydatów do skubania nie jestem na bieżąco. Ale po samych tytułach w necie orientuje się, że spokojnie nie jest.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy się nawzajem - w komentarzach również.